2018. augusztus 5., vasárnap

Wedding Bells III. (Sebastian Stan)


Sziasztok! Úgy látszik nincs megállás, de nem is bánom, boldogan írok én nektek! Remélem örültök neki! Jó olvasást! Puszilok Mindenkit, Dorka

Szereplők? A lány x Sebastian Stan (+Jessica Szohr, Nina Dobrev, Chace Crawford)

Előzmények? I. rész, II. rész

Nem tudtam meddig voltam képes két lábon maradni. El akartam terülni a vízszintesben és lehetőleg átaludni az egészet. Lábujjhegyen állva, ide-odabillegve álltam az ajtó előtt, s csak remélem itt találom. Nem válaszolt a kopogásra, amitől a testem még idegenebbnek érezte magát saját helyén.
- T/N? Te nem…? – jött mögülem egy hang, Chace hangja. Megkönnyebbültem, hiszen legalább azt az egyet sikerült elérnem, hogy ne keljen a mai nap emberek szeme elé kerülnöm.
- Aludhatok nálad? – fordultam felé halkan suttogva, kérve tőle ezt, nem nézve egy pillanatra sem a szemébe.
- Éppen csak a kárty… - kezdett volna bele éppen a magyarázatába, hogy éppen miért is volt itt a többiektől távol, amikoris talán szerintem meglátta úgy ténylegesen az arcomat, s azon még közel sem megszáradt könnyeket.
- Mi történt? – jobb mutatóujja éppen akkor kúszott állam alá, amikor én teljesen el akartam fordítani fejemet tőle, egy a másodperc töredékéig még azt is megfordult a fejemben, hogy hülyeség volt idejönni.
- Aludhatok nálad? – nagyot nyeltem, s önkéntesen néztem ekkor a kék szemeibe. Éreztem, ahogy a szavak kiejtésére ajkaim még mindig remegtek, s hogy szemeim egyszerre voltak fájdalmasan szárazak, s úsztak hatalmas könnyekben.
- Gond nélkül. – s ekkor gondolkodás nélkül nyitotta is ajtaját, majd hosszú karjával maga mellé vonva vezetett be szobájába, ahol amint tehettem elváltam tőle, s automatikusan másztam az ágyba lerúgva cipőmet, majd magzatpózba gubózva foglaltam el a franciaágyon egy kis helyet, s szinte erőszakosan szorítva szemeimet elküldve őket a sötétségbe próbáltam aludni. A próbálkozás nyilvánvalóan hatalmas kudarcba fulladt.
Éreztem, ahogy testem mellett, az övé alatt is lesüllyed az ágy matraca, meg akartam mozdulni, hogy feléje nézzek, de testem mintha megkövült volna.
- Menj vissza a srácokhoz nyugodtan. – mondtam ki végül sikeresen a gondolataimat.
- Már megüzentem, hogy engem elvesztettek az estére. – jegyezte meg mindenféle neheztelés nélkül a hangjában, ami igazából csak az ellenkezőjét kezdte kelteni a lelkemben. Lelkiismeretfurdalás szőtte át lelkem megmaradt darabjait. Óvatosan kezdte vállamat, hátamat simogatni. Nem szólt egy szót se. Nem kérdezett semmit sem. Hiába ült néma csönd a szobára mégis úgy éreztem, hogy fejemben ordibálnak, ahogy a csend is tette azt.
Nem tudom mennyi idő telt el míg így ébren feküdtem, s csak arra próbáltam koncentrálni, hogy el ne felejtsek folyamatosan levegőt venni. Egy pillanatra sem vette el hátamról kezét, s ez az apró érintése, ez a baráti gesztusa adott az egész pillanatnak valami ésszerű, megnyugtató mozzanatot. Nem éreztem ott akkor, hogy valaha is képes leszek megszólalni vagy hogy egyáltalán szemeim egyszer valóságos álomba sodorják majd magukat. Bizsergett az egész testem, s ha tudtam volna lekapartam volna saját bőrömet, húsomat csontjaimról, hogy megszüntessem ezt az érzést, de nem tudtam mozdulni. Csak ott feküdtem. Pontosan erre voltam képes.
Szervezetem nem tudom mikor adhatta fel a harcot, de egyszer mikor kinyitottam a szememet akkor már fényesség jött be az ablakon. Észre sem vettem, hogy elaludtam, nem mintha mindez hasznos lett volna, hiszen pontosan úgy éreztem magam, mint akin átment egy úthenger. Ha lehetséges lenne mínusz órákat aludni, akkor én azt biztos teljesítettem.
Összeszedve minden energiámat óvatosan tápászkodtam felfele az ágyban, majd a következő pár percet csak magam elé bambulva töltöttem, próbálva legalább egy elméleti szinten összeszedni magamat a minimális funkcionálásra.
- Jó reggelt! – lépett ki ekkor a fürdőből Chace, egy szál törülközőben miközben egy másikkal a haját törölgette. – Ugye nem én ébresztettelek fel? – s még egy ilyen talán kellemetlen helyzetben is ő volt az, aki aggódott értem. Mi az, ha nem igazi barátság?
- Abban sem vagyok biztos, hogy aludtam egyáltalán. – jegyeztem meg kínos mosoly kíséretében, majd kibontva valószínűleg már a mindenfelé álló hajamat, újra felkötöttem azt egy kis bogyóba fejem tetejére, mondva, hogy legalább a hajam nézzen ki valahogy.
- Olyan 3 óra felé már nem olyan hevesen vetted a levegőt… szerintem akkor aludhattál el. – mondta kedvesen, majd szekrényéhez sétálva vett ki onnan két ruhadarabot, csapva azokat a vállára.
- Mondd, hogy attól függetlenül, hogy az estédet keresztbe húztam… az alvásodat nem vettem el tőled. – üdv lelkiismeretfurdalás, jó volt a nélküled töltött pár pillanat, amíg önkívületi állapotomban aludtam, állítólag.
- Először is… nem húztad keresztbe az estémet, másodjára pedig igen aludtam. – kacsintott rám barátságosan, próbálva talán enyhíteni bűntudatomon. – Annyira mozdulatlanul feküdtél mellesleg, hogy néha elgondolkoztam meg kellene néznem a pulzusodat, hogy élsz-e még. – tárta elém alvási szokásaimat, majd öltözött is felfele, mire nem tudom hogyan, de felkacagtam… vagyis valami ahhoz hasonlót produkáltam ugyanis inkább jött ki a torkomból valami kínos krákogás, mint nevetés. – Ha gondolod, zuhanyozz le te is, s addig én meg rendelek fel reggelit… - ajánlotta fel inkább ezt a tervet, mert azt hiszem leolvashatta az arcomról azt, miszerint én még nem voltam képes ilyeneket ötletelni.
- Az életem további részeiben is hoznál így helyettem döntéseket? – kérdeztem tőle zavarba ejtő vigyorommal.
- Csak szimplán büdös voltál kedves… ezzel igazából magamat védem! – tárta szét karját, s oly vicces, komoly arcot vágott, hogy nem tudtam visszafogni a nevetést, azt az igazán mélyről jövő, őszinte, jól eső nevetést.
- Áúúúúcs Crawford, ez fájt! – kaptam mellkasomhoz, majd egy nem várt pillanatban hozzávágtam a párnáját. Eltaláltam. Hosszú évek óta először történt az, hogy első célzásra eltaláltam valamit, szörnyű voltam az ilyenekben.
- Wow, Miss NBA sztár… jól bánik veled Tokió úgy látom. – hajolt le a párnájáért, s dobta vissza azt az ágyra miközben én meg rávettem lábaimat arra, hogy megmozduljanak, s ha kínkeservesen lassan is, de elinduljanak a zuhany felé.

Nem tudom mikor esett ennyire jól a zuhany, főleg ilyen hidegen, de most éreztem, hogy amennyire viszolyognom kellene a jégfürdőtől az annyira jól esett. Még talán a gondolataimat is sikerült egy kicsit összeszedegetnem. Nem nagyon, csak éppen egy picit.

- Volt nekik a kedvenc müzlidből. – jegyezte meg éppen abban a pillanatban, amikor a talált fürdőköpenyem puha ölelésében kiléptem a fürdőből.
- Emlékeztél rá. – haraptam be számat, elpirulva, lesütve szememet.
- Mai napig mindig van a lakásomban egy doboz ilyen, tudom, hogy csak ezt vagy hajlandó megenni. – mondta kedvesen, majd kényelmesen elhelyezkedve a mellette lévő fotelben kezembe vettem a tál tejet, s teliöntöttem azt a kedvenc csokis rizspelyhemmel.
Néma csendben reggeliztünk kettesben a szobájában, miközben gyanítom mindenki más lent együtt reggelizett. Tudom, hogy ez nem feltétlen volt a leghelyesebb dolog, de szükségem volt még egy kis időre, egy kevéskére.
- Emlékszel arra az utolsó premieredre, amin Tokió előtt voltam? – úgy hiszem kérdésemmel igen megleptem őt, de bólintásával válaszolt nekem rögtön. – Akkor ismertem meg… - mély levegőt vettem, majd mielőtt evés közben elharaptam volna saját nyelvemet kimondtam nevét. - … Sebastiant. – s inkább letettem kezemből a tányért, mert jobbnak véltem, ha nem kockáztatom azt, hogy összetörök valamit a véletlenségből. – Akivel hát, hogy is mondjam… összejöttem. -kínos vigyorgásommal, s tarkóm vakargatásával próbáltam leplezni, egyértelműen sikertelenül, hogy mennyire kellemetlen ezt így kimondanom hangosan. A valóság az volt, hogy 2 és fél év alatt egyszer nem beszéltem erről az egészről hangosan. Egyszer sem. – Csak hát ő, hogy is mondjam… - próbáltam a kényelmetlen helyzetet élhetőbbé tenni…megbuktam a próbálkozásomban. - … elfelejtett arról szólni, hogy éppen eljegyezni készült a barátnőjét, merthogy volt barátnője. – s ekkor volt az a pillanat, amikor arcára néztem, amin ténylegesen leolvashatatlan érzések jelentek meg.
- Ohhh… - ennyi hagyta el a száját mindössze, de ha a „b*szdkit” suttogta volna se lepődtem volna meg.
- Ergo egy hosszú hét erejéig én egy gátlástalan, gerinctelen ribanc voltam, úgy, hogy addig nem is tudtam róla, mígnem meg nem találtam a gyűrűs dobozt. Persze azt is teljesen véletlenül. – s felkapva a tejeskávémat úgy kortyoltam bele, mintha éppen ez lett volna a legkellemesebb beszélgetési téma egy könnyed reggeli mellé.
- Szóval… tényleg te voltál az… - arcát figyelve szinte ténylegesen láthattam, ahogy a kirakós darabjai összepakolódtak. Most én nem értettem a dolgokat.
- Hogy micsoda? – kérdeztem vissza teljesen értetlenül.
- A helyzet az, hogy én… tudtam erről. – ő is tarkóját vakargatta, s ő is olyan kínos vigyorral figyelt felém ekkor. – Csak azt nem tudtam, hogy… te voltál az. – vallotta be, de én nekem még mindig a szürke ködben tapogatózás volt az állapotom, s ezt ő is észrevette. – A történtek után én beszéltem Sebastiannel ugyanis… engem hívott először mondva… valamit nagyon elcseszett.
- Öhmmm jah… megcsalta a barátnőjét. – bólogattam fájó mimikájú vigyorral.
- Ő első sorban nem erre gondolt… hanem rád. Margaritával a kapcsolatuk ingoványos mezőn járt akkor tájt. – magyarázta, de ekkor a szemeim majdhogynem kiestek helyükről.
- Még véletlenül se próbáld megvédeni őt… - kezdtem hevesen rázni a fejemet, még mielőtt valami többet mondhatott volna.
- Isten ments, eszem ágában sincs! – kapta maga elé azonnal a kezét védekezésképpen. – Nem ítélkezek emberek felett, de nyilván nyakon vágtam volna az egészért úgy tisztességesen… csak úgy barátságosan. – tette hozzá, én bólintottam.
- Miért mondtad azt, hogy… „tényleg te voltál az”? – kérdeztem rá érdeklődve előszedve egy az elhangzott mondatát.
- Tudod, hogy Nina barátnőnk mennyire okos… ugye?

Jól tudtam, hogy a holnapi nagy nap előtt a mai a próbáké lesz, délelőttre volt tervezve egy bevonulós próba, majd késő délután a próbavacsora, tekintve, hogy akkorra már többen is megérkeznek a helyszínre, s az után nyilván nem maradhat ki a legény- s lánybúcsú sem. Mindenekelőtt viszont muszáj volt beszélnem minimum egy emberrel. Újfent idegesen kopogtattam egy ember ajtaján. Ő Chaceszel ellentétben egész gyorsan ki is nyitotta nekem.
- Még élek. - integettem neki mosolyogva, s úgy kívántam már, hogy ez a kínosság tűnjön el a lelkemből a következő legalább 48 órára, hogy az hihetetlen. Már lassan kezdtem azt hinni, hogy az egész érzés a bőrömbe ivódva eltűntethetetlen lesz. – Ugye annyira nem utálsz? – tettem fel neki félve kérdésemet.
- Hogyan is utálhatnálak te idióta? – nevette el magát végre, majd vont karjaiba s úgy veregette meg vállamat. – Csak nem értem miért nem szóltál róla hamarabb… - tolt el egy kicsit távolabb magától. - … vagyis pontosabban… miért nem szóltál róla egyáltalán? – folytatta, s nem kellett kettő pillanatot sem gondolkoznom rajta, hogy tudjam, ő is tudta. Lassan már mindenki tudta, s én nem tudtam hogyan is érezzek ezzel kapcsolatban.
- Honnan tudod? – kérdeztem azért vissza kíváncsian, majd ekkor válaszaként mindössze csak kilökte szobájának ajtaját, ami pontosan Ninát és Jessicát rejtette maga mögött.
- Azt hiszem… magyarázattal tartozok nektek… - billentettem oldalra fejemet, majd céltudatosan indultam meg befele a szobába, s letépve ezúttal az utolsó sebtapaszt is arról a talán soha be nem gyógyult sebesülésről a lányokat is beavattam a titkomba… ami ezután már nem volt titok többé. Valamilyen elcseszett porcikám még örült is neki, hogy végre beszélhettem róla, bármennyire is nem esett jól első körben. A mazochista szívem erősebben dobbant, de mégis könnyebben.
- Ezt az egészet… nem kell nagy dobra verni, mármint… nektek nincs okotok utálni vagy bármi ilyesmi, kérlek ne is mutassátok neki, hogy tudtok róla… oké? – miután kezdetben fel-alájárkáltam a szobában, végül a fotelben ülve helyezkedtem el, s különböző, igen érdekes pózokat bemutatva izegtem-mozogtam előttük mesedélelőttük ideje alatt. – Mert amúgy… jó ember… csak velem volt egy seggfej. Ez az én szerencsém. – nevettem el magam széttárva a karjaimat, megrántva vállaimat.
- Még el tudom intézni, hogy ne kelljen vele vonulnod az oltárhoz. – ajánlotta fel Julie kedvesen.
- Nem szükséges. – tiltakoztam azonnal. – Minden maradjon pontosan úgy, ahogy volt. Mostantól kezdve, talán még könnyebb is lesz a helyzet, mint eddig… - billentettem oldalra fejemet.
- De azért, ha kocsi elé lököm az nem lesz baj? – gondolkozott el hangosan Nina.
- Attól még, hogy egy aljas ember, nem tagadom, hogy gyönyörű szép… az arcát nem szabad bántani. – ráztam a fejemet, s konkrétan nézve a lányok arcát az elfojtott nevetésemtől könnyem csordult szemem sarkából.
- Jó… akkor a medencébe kell lökni. – állapította meg Jessica, majd pacsiztak egyet Ninával. Hova is lennék nélkülük, de úgy komolyan?
- Míg merényletet terveznek a kedves középsulis lelkek a helyzet a következő: ez a nő itt… - ekkor magára mutatott. - … holnap esküdni szeretne, ergo most pedig próbát tartanak neki, s mi vagyunk, akik hiányoznak már csak lentről. – s ekkor arcunk előtt rázta meg telefonját, amin valószínűleg egy Willtől kapott üzenet lett volna olvasható, ha képesek lettünk volna leolvasni az üzenetet róla. – Szóval hajrá, hajrá! – csapta össze tenyerét katonás rendet teremtve azonnal vele.
- Értettük kapitány! – bólintottunk szinkronban, s a következő pillanatban már csak azt vettem észre, hogy Nina belém karolva rántott ki a fotelből s indult meg előre velem együtt, egészen gyorsan, majdhogynem szaladva.
- Tényleg szerelmes voltál belé? – tette fel a totál random kérdését, ekkor már egészen eltávolodva a többiektől. A siető lépései tényleg sietősek voltak.
- Nem tudom. Azt hiszem. Talán. – válaszoltam neki, nem is fordulva feléje. – De nem akarok erről többet beszélni… - ráztam a fejemet, s ekkor viszont már ránéztem, s közben meg is nyomtam a lift gombját. - … ez régen volt. Megtörtént és ennyi, elmúlt.  – kacsintottam rá.
- Jó… mert érdekes amúgy, hogy Sebastian éppen azóta szingli… - jegyezte meg, s mielőtt reagálhattam volna rá szavakkal vagy éppen egy kedves barátias hátbavágással a többiek is megérkezett, ahogy tette ezt a lift is.
Az udvarra, ahol a próba zajlott, s amihez az egyetlen hiányzó hozzávaló mi magunk voltunk, úgy érkeztünk le, mintha valójában alsó hangon 10 évet visszautaztunk volna az időben, hiszen úgy kacarásztunk egymás karjait magunkéval összefonva, mintha középiskolás tinédzserek lettünk volna. A fiúk az ajtónál vártak minket, az összes. Chace bátorító mosollyal lépett hozzám, s karolt volna az én kezemben, átvéve ekkor önkéntesen Sebastian helyét, de én megrázva gyengén fejemet az említett ember mellé álltam.
- Na megcsináljuk ezt vagy sem? – tettem fel neki a kérdést, pislogás, levegővétel minden nélkül, majd miután nem igazán mozdult kezembe véve az irányítást belé karoltam céltudatosan.
Nem hiszem, hogy tudta, hogy melyik bolygón van éppen, amikor mosollyal az arcomon álltam mellé, de lehet én sem tudtam, hogy mit csinálok, mindössze csak abban voltam biztos, hogy meg kell adnom minden apró boldogságforrást egyik legjobb barátnőmnek a nagy napján, s ha az azt jelentette, hogy Vele kell ezért sétálnom, hát megteszem.
- Jobb színész vagy te ennél… - jegyeztem meg neki halkan, mikor már irányítottak is, hogy merre menjünk. - … nyugodtan az arcodra erőltethetsz egy mosolyt. – hajoltam kicsit közelebb hozzá. – Tudod, olyan igazán hihetőt. - pillantottam ekkor felé legbájosabb mosolyom társaságában. – Ennél láttam már jobb alakításodat is… - folytattam, mire mintha éppen csak egy gombot kapcsoltam volna át benne elmosolyodott, zsiványan, majd már nem is karomnál vezetett, hanem csípőmre téve kezét tartott magához. – A halálodat akarod? -billentettem vállára fejemet, sziszegve a szavakat fogaim között.
- Nem mindegy az? – kérdezett vissza, s míg a próba meg nem kívánta addig egy pillanatig sem engedett el engem Ő, egy pillanatra sem. Gyanítom valahol már mindkettőnk számára gravírozták a legjobb alakításokért járó Oscar szobrocskákat.

A próba zökkenőmentesen ment le, s ahogy egyre több vendég érkezett meg, akik közül szinte majdnem mindenkit ismertem is a hangulat egyre jobban tényleg az esküvő körül forgott. Mármint jó… nyilvánvaló volt, hogy egy esküvő miatt voltunk itt, no de az első 24 közös óra mégiscsak arról szólt, hogy mi… az egész rólunk szólt. Barátokról, barátokról, akik régen látták egymást s most minden időt kihasználnak hasznosan, még akkor is ha közben néhány éves titkok bukkannak felszínre, de együtt még ha kínos is, túljutnak rajta.
Vacsora idejére még az étvágyam is előkerült, s a húst hússal filozófiámat gond nélkül követtem még akkor is ha meglehet holnap, mint egy kisgömböc fogok kinézni abban a gyönyörű selyemruhában, de nem zavart. Ahogy az sem, hogy a lánybúcsú nem az a vad bulizás volt, hanem sokkal inkább egy laza, olyan igazi csajos este. Így legalább végre kipróbálhattuk a millió meg egy kenceficét, amit direkt Tokióból hoztam erre az alkalomra, hiszen a bőrápolásban, s spaban a japánok igen mindenki előtt jártak.
- Én azt hiszem… én azt hiszem sétálok egyet a parton. – mondtam a lányoknak, mikor az összefűződött végtagjaink tengeréből kicsúsztattam magam óvatosan. Mindannyian a hatalmas nagy franciaágyon heverésztünk, s hittük, hogy a rengeteg rágcsától, amit magunkba tömtünk talán sosem leszünk képesek megmozdulni.
- Vigyázz magadra! – hallottam Julie hangját, amin meglepődtem mert nem voltam benne biztos, hogy bárki észre is vette, hogy megszólaltam.
- Okés. – válaszoltam, majd zsebembe csúsztatva telefonomat, s felkapva a fél doboz fagyit, amit ott hagytunk az asztalon egy kanál, s doboz társaságával hagytam ott a lányokat.

Tudtam, hogy jól fog jönni egy kis séta, úgy tényleg egyedül. A végső tisztázás érdekében, a végső lezárásért.
Holnap esküvő, s egy vasárnapi magunkhoz térés után hétfőn újra az ázsiai sziget felé veszem az irányt, ezúttal talán már egy olyan könnyedséggel a lelkemben, amire mindigis szükségem lett volna. Akkor is könnyen mentem, de ez most egészen más volt. Az igazság szabaddá tesz, azt mondják. Valami ehhez foghatót kezdtem érezni, s habár kezdetlegesen is, de ott volt ez a lelkemben.
Egészen nagyra csaptak a hullámok a tengerben, amik így erősebben is érintették a partot, s a mólot is, ahova nem hiszem, hogy ekkor ki lehetett volna menni, mégis egy alakot véltem felfedezni rajta. Mikor közelebb érve realizáltam, hogy ki is ül ott amúgy a sötétben, azt hiszem már nem volt lehetőségem hátrálni. Szó nélkül sétáltam mellé, majd ültem is le jobbjára. A lányokkal ellentétben, ahogy éreztem a fiúk a legénybúcsún elég erősen alkoholizáltak, Sebastian whiskey illatától csak mellette ülve is be lehetett rúgni.

- Nem hiszem, hogy itt szabad lenni. – törtem meg a csendet, amit csak a hullámok zaja színesített.
- Mégis itt vagyunk… nem? – nevette el magát kínosan, majd felhagyva a sötét távolba nézéssel könnyedén hátravágódott, s fejének koppanása szinte nekem fájt, de ő nem igazán törődött vele. – Nem mintha fel tudtam volna innen állni. – tette még azért hozzá kiegészítésképpen.
- Szóval jól sikerült a legénybúcsú. – állapítottam meg, s hosszú idő után egy őszinte mosoly jelent meg ajkaimon akkor amikor vele beszéltem.
- Oh jah… az jó volt. Jó. – ízlelgette a szavakat olyan merengősen. – Ők tényleg megérdemlik a boldogságot. – tette hozzá.
- Mert ki nem? – csúszott ki a számon a kérdés, aminek talán gondolati alapon kellett volna maradnia, de épp ez volt a helyzet, hogy nem gondolkoztam. Az agyam elment pihenni, kikapcsolt. Nem gondolt a múltra, csak a jelenben létezett. Nagyon fura érzés volt ez, nagyon idegen.
- Ez a kérdésed most tényleg őszinte volt? – kacagott fel keserűen.
- Ha segít a helyzeten, elutasítottam a lányok azon felajánlását miszerint szívesen kocsi elé löknek! – válaszoltam sajátosan, majd végül hátra vágódva én is ott feküdtem mellette, továbbra is eszegetve a fagyimat, ami nem tűnt elfogyófélben lévőnek.
- Ohhh… - hümmögött keserédesen.
- De a medencébe bármikor belelökhetnek. Szóval óvakodj! – mosolyodtam el felidézve szemeim előtt Jessica ajánlatát.
- Majd próbálok meglepődni! – reagálta le a dolgot, majd hirtelenjében csuklani kezdett.
- A helyzetet nézve… - gondoltam itt arra, hogy velem volt. - … gondolom ez a feleséged! – aljas gonosz voltam, de egyszerűen ezt a mondatomat sem tudtam cenzúrázni, de lehet nem is akartam. Ez lett volna talán a feldolgozó mechanizmus, itt egy részeg Sebastian mellett?
- Kackackac. – biztos vagyok benne, hogy fintorgott, mert emlékeztem erre a szokására, hisz hogyan is ne emlékeztem volna? Habár 2 és fél év telt el azóta, valahogy mégis úgy emlékeztem a vele töltött egy hétre, mintha tegnap ért volna véget. Vannak emlékek, amiket hiába akarnál kitörölni fejedből, egyszerűen örökkön örökké ott maradnak. De vajon ki akartam-e törölni én azokat magamból? Ebben a pillanatban már most nem tudtam egyértelmű választ adni rá. – Azt hiszem ezt megérdemeltem, nem? – s ekkor hirtelen oldalra fordult, amit valamiért én is automatikusan utánoztam így szemben feküdtünk egymással, karjainkon támaszkodva.
- Az igazat megvallva… azt a kocsielütést is megérdemelted volna, de… nem tudnálak bántani. – vallottam be így, ilyen formában talán először.
- Úgy úgysem tudnál bántani, ahogy én bántottalak… nem? -tette fel valódi kérdését.
- Sebastian… részeg vagy. – ráztam meg fejemet, s kezemből letéve kanalamat valahogy ösztönösen arcához vezettem tenyeremet, de meg nem érintettem őt, egyszerűen nem tudtam, hogy képes lennék-e rá. Nem voltam. Visszahúztam magam mellé a karomat. Fájt neki… de azt hiszem nekem is.
- Csakugyan? – kérdezett vissza.
- Már csak az illatod is részegítő. – mondtam számat harapdálva.
- Szóval, ha megcsókolnálak itt és most akkor betudnád a részegségnek? – kérdezett rá kíváncsian, s egészen nagyon kikerekedtek a szemeim előtte.
- Persze… de mielőtt feleszmélhetnél az óceánba dobnám a hulládat. – pislogtam kedvesen, s mégis erőt véve magamon megsimítottam az arcát.
- Jogos. – mosolyodott el. - Kérdezhetek valamit? – a ránk telepedő néma csöndet törte meg ekkor kérdésével.
- Kérdezz… - max tényleg az óceánban végzi, szerintem a legrosszabb dolgokat már átéltem itt a hétvégén, nem hiszem, hogy tudna újat mutatni.
- Tényleg utálsz? – s oly ártatlanul, oly szívszaggatóan nézett rám, hogy azt hittem ott abban a pillanatban meghalok.
Ez az ember több, mint emberi volt. Gyűlölnöm kellene, megvetni, de mégis itt feküdtem mellette, a talán tilosban, s nem akartam meggyilkolni. 24 órával ezelőtt még egészen más volt a helyzet.
- Lehet téged utálni egyáltalán? – kérdeztem vissza ösztönösen.
- Neked sikerült… kontinenst váltottál, csakhogy elkerülj. A hulla állapot lenne a legkevesebb, amit megérdemelnék. – vallotta be.
- Azt hiszem ideje lenne, hogy lassan bemenjünk… némi alvás, neked pedig talán egy zuhany jó tenne a holnapi lagzi előtt. – jegyeztem meg majd felpattanva mellőle, a kezemet nyújtottam feléje. – Ha már állítólag nem tudtál felállni innen. - mosolyogtam.
- Nem válaszoltál a kérdésemre. – felelte ezt, amikor ujjait az enyémekbe téve felállt ő is, felém magasodva. Így valahogy egészen más volt a közelsége. Mély levegőt vettem, majd kifújtam.
- Mert nem kell válaszolnom…
Hogy aludtam-e ezen az éjszakán? Ugyan kérlek. Csakis a smink csodálatos erejéért imádkoztam miszerint valamit tud majd a fejemmel kezdeni ugyanis a karikák több mint botrányosak voltak a szemeim alatt, ettől függetlenül mégis olyan nyugodtnak éreztem magam, mint hosszú ideje már nem.
- Aztak… wow. – mindössze ennyi volt a reakcióm, amikor végre élőben is megláthattam Julien a választott ruháját. – Késő elrabolni most a menyasszonyt? -vetettem fel az ötletet bájosan.
- Willnek lehet lesz hozzá egy két szava! – tette hozzá Jessica.
- Nem érdekel. – rántottam meg a vállamat, majd hallva a kopogást az ajtó felől indultam el annak irányában. Én voltam az első, aki a leghamarabb kész lett mindennel így nyakamba vállaltam a mindenes szerepét.
- Ezt Neked hoztam. – Max adott át egy borítékot a kezembe, amin a nevem volt, de mielőtt bármit is kérdeztem volna el is tűnt szemem elől.
- Egy… egy pillanat lányok. – bújtattam be fejemet a szobába, majd becsukva magam mögött az ajtót a folyosón elindulva az ott lévő fotel irányába abban elhelyezkedve bontottam ki azt, még akkor is ha az volt rajta, hogy az esküvő után felbontandó. Valahogy megéreztem, hogy ehhez le kell ülnöm.

Kedves T/N!
Szóban talán sosem engednéd, hogy elmondjam neked mennyire is sajnálom azt, amit veled tettem, hogy mennyire is undorodom magamtól 2 és fél év óta, amióta úgy gerinctelenül a lelkedbe tiportam, kihasználtalak. Teljesen megértem azt is, ha már most az első sorok után széttéped a levelet, s végig sem olvasod, de azért reménykedek, hogy mégis végigfutod soraimat.
Amikor ott és akkor megláttalak a premieren, azon nyomban tudtam, hogy nem foglak tudni elfelejteni… s tényleg nem tudtalak.
Az eljegyzésem sosem történt meg, mert tudtam nem lett volna fair Margaritaval szemben. Tudom, hogy mit tettem, s megérdemeltem érte azt, amit kaptam.
A lelkedben okozott károkért tudom felelős vagyok, s azt is tudom, hogy katasztrofális vagyok a szavakkal, de ha egyszer már kevésbé fogsz utálni… én szívesen vezetnélek körbe a városban, hívnálak meg ebédre, egy kávéra… amit szeretnél.
Elérni azt, hogy ha a környékemen jársz, felkeress… őszintén legnagyobb megtiszteltetés lenne. Ha barátok lehetnénk… a világ legmázlistább idiótájává tennél…

- Idő van T/N! – ordította el magát Jessica a folyosó másik végén, majd hirtelen megrázva a fejemet apróra kezdtem összehajtogatni a kis levelet, majd azzal együtt indultam meg az ajtó felé, s fogadtam el a virágcsokrot, amit a kezembe adott. – Minden rendben? – kérdezett rá kíváncsian.
- Minden a legnagyobb rendben! – bólintottam, ezúttal őszintén.
- Indulhat is a menet! – sétált Nina is ki, s így együtt indultunk meg a násznép felé, akik előtt még a férfiak is mellénk kerültek kíséretképpen.
- Úgy hallottam, hogy most van néhány szabad heted forgatásügyileg! – karoltam szorosan Sebastianbe, s indultam meg vele előre a sorok között. Tegnap este óta nem láttam őt, jelen pillanatban nyilvánvalóan jobb állapotban volt, mint akkor.
- Ühüm? – nem tudom, hogy ezt most válaszolta vagy kérdezte.
- Jártál már Tokióban? – kérdeztem tőle halkan, mosolyomat meg sem törve a külvilág számára.
- Tudod, hogy igen. – válaszolt, utalva ekkor arra, hogy alig egy éve, amikor ott promóztak valamit, megpróbált megkeresni… csak hát én kitértem előle.
- No és… öhhm… szeretnél velem is ott tölteni időt? – vetettem fel az ötletet, de mikor már válaszolhatott volna, nekünk el kellett válnunk, ezért hát tátogva folytattam neki a dolgot: - én szívesen vezetnélek körbe a városban, hívnálak meg ebédre, egy kávéra… amit szeretnél. – idéztem neki néhány szavát a leveléből, ami ott lapult a virágcsokromban, amire ekkor rá is mutattam.
Soha életemben nem láttam még olyan boldog mosolyt, mint akkor apró bólintásakor, s azt hiszem ajkaimon sem jelent meg ahhoz hasonló öröm, mint ami akkor jelent meg nekem… végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése